Blog Entry

  

coklat & pelangi "band"

by thevirus , under


Kepada semua Peminat-peminat Coklat&Pelangi Band : virus ade iklan free

Yuhuu...diorang ni terdiri dari 4 org ahli iatu Imal sebagai guitarist lead , Radin sebagai guitarist rythem & vocalist , Del pula pemain guitar bass & Apiz adalah drummer .

Kami memainkan lagu berentak ala2 indie pop rawk ! Band C&P ini adalah sebuah band yg baru dilahirkan pada tahun ini 2009 .

Kami akan terus membuat improvement untuk terus memajukan industri band kami . Hope sesapa yg beminat dgn band kami , beri lah kami sokongan k .

Kami akan buat yg terbaik ! Pendapat korang kami sentiasa hargai ! Salam perkenalan dari band Coklat & Pelangi


diorang ni member aku mase kat IKM kedah dulu...Radin??hemmm hampeh!...selalu je memekak dalal bilik..nk tido pon payah...errrhh..tension aku..'hehe tapi petikan gitar mmg membuatkan aku lena siot' jgn bagitaw die taw..lashia tite!hekhek...bayangkan la aku yg tak pernak maen gitar ni n benci sesanagt kat kayu buruk ni...buleh maen gitar hasil PEMEKAKAN DIE SEHARIAAN time cuti kiteorang...

tp mmg best la music diorg ni..tak caye usha la video/music diorg..
kepada organizer² yg nak invite coklat pelangi band join gig you'll...bole la cal..
contact diorang :
Del

Gunraves@Yahoo.com
Radin
Shadaya89@Yahoo.com
Imal
Imal_starlight@Yahoo.com

p/s : aku harap depa tak lupa aku..huhu...artis kata kan...WEI~~ coklat pelangi nati aku kawin ko perform tau!!haha

0 Responses to 'coklat & pelangi "band"'

Blog Widget by