Blog Entry

  

lagi kes cabul di Utara!

by thevirus , under


Alor Setar - Seorang lelaki berumur 48 tahun telah ditahan
polis hari ini kerana telah mencabul kehormatan menantu perempuannya.
Kejadian dikatakan berlaku lebih kurang pukul 11 pagi apabila
tertuduh dikatakan telah masuk ke dalam bilik menantunya yang
pada masa itu tinggal berseorangan kerana suaminya telah pergi
bekerja.. Tertuduh kemudian dilaporkan telah memaksa mangsa menanggalkan
bajunya lalu tertuduh telah meramas dan menghisap buah dada
mangsa.. Jiran-jiran dapat menangkap tertuduh setelah mendengar
jeritan mangsa lalu membawanya ke balai polis.

Di balai polis, suami mangsa, iaitu anak lelaki tertuduh, terus
meluru kepada ayahnya dengan perasaan marah bercampur kesal. Si
anak dengan menahan sabar berbaur kemarahan, dengan nada suara
menggigil kerana menahan amarah yang amat sangat, lalu bertanya
kepada ayahnya, "Ayah..... naper ayah buat camni ha? Ayah dah
hilang akal ke? Tak malu ke?

Mana kami nak letak muka, ayah? Kenapa ayah? why?
why? why?"
Si ayah pun dengan tenang lagi selamba menjawab, "Ooh... malu
konon... apa yang nak dimalukan?" Berdesing telinga si anak
apabila mendengar jawapan ayahnya. "Apa??!! Tak malu??!!! Badan
si anak telah menggeletar teramat kerana cuba menahan marah. "Dah
tu......" tempelak si ayah, "yang kau tu dulu hisap buah dada
bini aku, aku tak kisah pun. Takkan skang ni aku nak hisap buah dada
bini kau pun tak boleh??? Kena adil laaa!!!"


Si anak terus jadi sawan mendengar jawapan ayahnya..hahahahaha..hihi..mendapat!

3 Responses to 'lagi kes cabul di Utara!'

May 4, 2009 at 9:01 PM

Comment by FattyBoo.

eishh ape nih!
x senonoh..lucah la...hahahaha kalau sume bapak cmni mati la..hahaha

May 4, 2009 at 10:44 PM

Comment by amir.

haha...2 la..org dah ckp..under age cannot!

May 5, 2009 at 10:32 PM


eh hello i bukan underage ok!
i da besar..hehe,da cukup umur la amir...=)

Blog Widget by