Blog Entry

  

suami & isteri

by thevirus , under

Gambar diatas tidak ade kene mengena ngan cerita di bawah..kerana telah di tapis..hihi

Suatu pagi ketika seorang suami hendak berangkat ke tempat kerjanya..

Suami : "Ema.. abang pergi dulu ya"
Isteri : "Abang tak sarapan dulu?"
Suami : "Tidak.. abang nak cepat nie!"
Lalu sisuami mencium bibir isterinya dengan mesra dan
berkata "inilah sarapan pagi abang"

Tengaharinya. . si suami pulang kerumah..

Isteri : " Ada apa abang balik kerumah tengahari ni?"
Suami : " Ada sesuatu yang tertinggal"
Isteri : Marilah makan tengahari dulu"
Suami : "Tak pe lah.. abang nak cepat nie"
Lalu dengan mesranya sisuami menghampiri isterinya dan
mencium "dadanya" sambil berkata "inilah makan tengahari abang!"

Petangnya.. ketika si suami pulang dari kerja dia terkejut melihat sikap
isterinya yang duduk tanpa pakaian diatas periuk nasi yang panas membara..
lalu betanya..

Suami : "Awak sedang buat apa tu?"
Isteri : "Panaskan makan malam bang!"


p/s:khas untuk golongan berkahwin je..selain drpd tu main jauh2..syuhh syuh..

2 Responses to 'suami & isteri'

May 4, 2009 at 9:06 PM

Comment by FattyBoo.

hehe x nak maen jauh2..nak maen dekat2 jugak!
eishh jahat la isteri die tuh..bg nasik kangkang eh...xnak la kite dpt isteri cmtu...hahaha eh2 silap plak...=P

May 4, 2009 at 9:41 PM

Comment by amir.

haha...ni bukan nasi kangkang la awk..hehe

Blog Widget by