Blog Entry

  

YAMAHA LC 135 Baru !

by thevirus , under


aku yang merasmikannya dahulu dari abg aku! yes!
ni la jentera baru aku ops! abg aku..huhu hihi..penatnya aku..dari sg.Besar aku rider LC ni..
abg aku cakap nak bagi aku upah sebab ride jentera baru dia ni..tp tak tau la kan..
ekonomi tgh gawat..


tapi nak jadikan satu cerita..hihi..masa on the way balik tadi..
aku tetry² la lap..
sekali dapat cecah paddel jentera baru ni..hihi..best gila la!
aku hanya menunggang jentera 150 cc..susah nak conner..LC THE BEST untuk conner


sebelum ni abg aku guna EGO je..tapi dia dah jual memang ego pon..hihi..
tapi sekarang dah tak ego sebab dah LC..hihi..



ni buktinya..tayar yang bersaiz 80/70/17 ni..habis aku gasak..
harap² abg aku tak baca post ni..hihi
aku hanya menjalankan tanggungjawab aku..tokei kedai tu cakap kena masakkan tayar dulu..


2 Responses to 'YAMAHA LC 135 Baru !'

June 21, 2009 at 9:15 PM


owhh dah lanyak moto abg faiz eh..haha..nak bgtaw kat die!lalalala~

June 22, 2009 at 10:32 AM

Comment by thevirus.

haha..bagi la tau..kite tak takut!bluck!

Blog Widget by