Blog Entry

  

PLKN kuala kubu bharu

by thevirus , under


kem kuala kubu bharu
haha...plkn..lkn..plkn...dah lame ku tglkan plkn..tp kenamgan time kat kem mmg tidak dapat..
ni je pic yg dapat aku curi dari kawan aku..haha..hampeh betul..penat menjaga pelatih seramai 468 org..aku?chief..hihi..mcm mane buleh terpilih ntah la..mybe time tu suare aku terover kot..

lepas aku dapat pangkat aku..aku diberi tempo selama 2 week taw..tuk memikat hati sang pelatih perempuan ops!...lepas itu abaru carik ketua keseluruhan yg baru..berdebar aku..huhu..KJ (KETUA JURULATIH) ade sape-sape yg rase dirinya layak tuk menggantikan chief skrg ni????

senyap..terkejut..aku menggigil..

emmmm..(dalam hati kecil ku..) asal tetibe je ni..ish..ade ke yg berani nk ganti tempat aku ni..jawatan tertinggi..2 minit kemudian..dari kompeni alfa..iaitu kompeni aku sendir..ketua kopeni alfa simon..(chief sorry ye)..aku diam je...

seminit kemudian..keluar sorang lagi pelatik..die ni agak taknak dgr ckp aku..jenis lawan ckp..so bagus la die nk fight ngan aku..

finally aku jgk jadi ketua keseluruhan...aku nak ucapkan terima kasih bebanyak..dlu sape yg sokong dah bantu aku dalam segala kerja menguruskan pelatih..tang's korang =>
Go alfa go...alfa GoGo..


2 Responses to 'PLKN kuala kubu bharu'

June 17, 2009 at 10:58 PM

Comment by MARISSA AQILAH.

wei.
ko pun plkn gk ke.
huhuhu.
go charlie!!!

June 18, 2009 at 9:57 AM

Comment by thevirus.

HHAHA...GO ALFA...non charlie..

Blog Widget by