Blog Entry

  

balik kedah..hihi..macam2 jadi..

by thevirus , under


fiq²..die ni la yg jemput aku kat umah rawang..(mlm nk pegi kedah nak hantar report je)


disebabkan panas keterlaluan..kami berhenti di hentian bukit gantang..


tgk ni..ntah ape² ntah keje 3 ekor budak ni..ahha
si meri tu sebenarnye nk kurek idung..cover la tu


tgk..masing² buat muke..adush..pening aku..haha..tp diorang still member aku
sampai mati..


im not smoking yah..
SAY NO!


akhirnya muhammad fiqri bin zainodin mendapat surat CINTA dari
seseorang yg sgt di cintai..


org itu adalah..KONST 454079 ABG SUKRI..hihi

lepas je hantar report..hujan renyai² membasahi bumi..
terus menuju ke rumah mama kami..hihi..mak kepada hamirul
dah berape la aku simpan dendam aku kepada si DURI ini..kali ni baru ku dapat membalasnya..haha


hero malaya kopek durian Mr. Hafizi gani..


ni lah pasangan yg dikatakan bakal membuat persandingan wedding of the year..


ni la mama hamirul (baby)


cube teka ape dalam plastik 2?hihi...ikan pekasam..


dalam lame aku bela die ni..tgk la..ni la keje die..


brother fiqri..dgn bongkaknya..takpe chot..aku leh bawak lagi ni..


sepetang di sg.petani..layan bolling jap..aku tetap yg terakhir..huhu


antara artis yg hadir..CHOKELAT & PELANGI..haha..ahchong n lebam..


ish..tepi la meri..ko ni..kang aku gulingkan ko baru taw..haha


areeeeee...blur....


kami kawan..


tak silap aku diorg ni GAY kot..hihi


meet akmal.amirul.hariq kat sp..penat den tgu..hampeh..


setelah fiq mengunakan minyak dagu..hani dimiliki oleh fiq setelah 3 tahun mencuba..hihi
jgn marah amir..


kan aku dah ckp..BUDAK 2 ekor ni Gay..haha..joke!

time pulang ke rumah..letih..


ngam2 pukul 11:11 malam..
zzZzZzZz

0 Responses to 'balik kedah..hihi..macam2 jadi..'

Blog Widget by