Blog Entry

  

indah masa bersama!

by thevirus , under

Photobucket ni lah yang dikatakan saat indah bersama! banyak perkaya yang telah terjadi ketika kami bersama..3 tahun kami menjalinkan hubungan yang amat mesra!
bagaikan 1 ikatan yang dipanggil adik beradik...kami tidur bersama (dalam poket aku), kami mandi bersama (aku lupe nak kuarkan dari poket aku..terus basuh baju)Photobucket

kini lu tidak lagi mengunakannya..iya tidak berfungsi lagi seperti biase.. Photobucket diakhir hayatnya..aku mela menampakkan tanda2 yang iya akan per menibggalkan ku buat selamanya..apabila data ku mula tidak dapat di transfer, di access , dan formatnya bertukar celaru..huhu..

saatnya telah tiba..hari Rabu 3/8/2009..dia telah tidak berfungsi lagi..mahupun 1Gb!Photobucket
aku bagaikan tak percaya!Photobucket

hihihi.. Photobucket aku sudah pon ade penganti yang baru! lebih mantap! kingston nama dia!
kini aku tidak perlu lagi risau! Photobucket

0 Responses to 'indah masa bersama!'

Blog Widget by