Blog Entry

  

kem kedet polis

by thevirus , under



aku dpt picture ni kat myspace kawan aku Acit name die..bila aku tgk balik...huuhu..rindu rasenye nak berkem!haha..time ni baru pas abis kawan...aku sebagai SM "sarjan mejor" wakil daerah petalin jaya..aku baru form 5 tak silap aku la..banyak kenangan manis aku saat ni..lari bersama, tidor sekemah, mandi sebilik!ops!hehe...

peristiwa yg paling best time aku jumpe first love aku kat sini..hekek malu nak cite..tp mmg sweet saat tu..haaaa..1st love aku ni gurl!mesti la gurl kan..takkan la pondan....

name die Nurfathiah bt Tahar..die baru form 4..die ni mmg berani..ade ke patut aku ngan bediri kat depan die suruh aku dok belakang!haaaa..ape la..'dUKdak' la jatung aku..ko pon kebelakang..hehe hati dah syok dah!....lalalal~~~

tibe²! die pegang tgn aku...perh..mmg sweet, maklum la tak pernah kne pegang..hehe..ape lagi..macam kambing la perangai aku..sampai situ je la aku nk share ngan korang..btw kami dah break..sebab dah tak sehaluan..

kem yg pernah aku pegi :
2005
  • kenaikan pangkat
  • kem daerah
  • kem negeri
  • kem kebangsaan

2006

  • kenaikan pangkat
  • kem daerah
  • kem negeri
  • kem kebangsaan (tak pegi cuz nak SPM)

1 Responses to “kem kedet polis”

April 30, 2009 at 4:32 PM

Comment by thevirus.

kiijiji

Blog Widget by