Blog Entry

  

budak 80an dan awal 90an

by thevirus , under

budak-budak yang lahir pada 80an dan awal 90an..mesti pernah main dan jaguh sekolah sendah dulu! ni semua benda-benda yang aku pernah main dah dirampas oleh cikgu displin..hahaPhotobucket


tamiya dash yung koro! dalam tak sedar aku ade 41 koleksi dan dalam gambar dibawah ni sume yang aku dah ade..dekat rumah mak, tak tau la sekrang masih ade lagi ke tak..tapi untuk dapatkan tamiya ni aku kene bodek mak a.k.a 'yang jage aku dari kecil lagi sampai aku tue!' haha..exp : mak nak urut kaki?mak nak amir pg kedai tak?mak nak pegi pasar?

Photobuckethaha..tu la antara dialog yg masih segar dalam ingatan aku..pas tu mak pon dengan kasih sayangnya..bagi la aku duit nak beli permainnan ni..dgn papa jgn mintak la..silap2 rotan aku dapat..haha..(sebab papa taknak aku main banyak) tp budak kan..Photobucket

ni? tora datana lagi..hikhik...ade tak korang beli kat kedai sampai nak terlucut seluar mak abah korang tuk dapat sekotak toro ini?? haha..jgn nak tipu aku la...Photobucket

western bar..adus..sedih nak cerita ni..huhu..Photobucket kalau aku masih ingat lagi muke ustaz masa aku sekolah agama dulu..kompon aku tak boleh buat ape-ape..hihi sebab die yang rampas dari poket baju melayu aku..macam mane la die boleh tau..huhu..penak aku simpan duit belanje sekola..Photobucket

super mario!! sape yang dah habis main games ni?? angkat tangan..serius..sampai hangit tv rumah mak aku main tak habis-habis..hurmm mase ni takde play station.juz poly station yang pakai type, mahal nak mampos!Photobucket

haha..mase ni la paling aku bengan sekali asyik kalah ngan akak aku dan jiran sebelah rumah..sebab ni permainan budaj gurl..tapi aku ni nakal dan kuat bermain..main je la..haha..
"bila aku dah kalah..aku gigit sampai koyak..sebab bengang!"Photobucket

tak silap aku gula-gula getah ni RM0.10 dapat 2..ni aku suke sebab dapat buat tatu kat tangan time kecik dulu sebab die ade bagi 1 paper bila kite basahkan dengan air dan tunggu d\samoai kering..automatik karbon tu lekat kat kulit kite..mama paling marah sekali!Photobucket

ni..ni..ni..Photobucket haha..cukup terkena bila habis je peperiksaan akhir tahun!
sampaikan "wei! hari ni

aku ni belajar tak la pandai sangat..tulis pon takde la reti mane..tetapi
haha..pemadan aku penuh 1 pencil box! ape lagi kerje aku..lawan pemadan la..hihi
sampaikan lawan dengan kelas sebelah taw..Photobucket
ish banyak lagi la..sampai tau nak type ni..so korang engok la picture ni..mesti teringat zaman sekolah-sekolah dulu..aku rindukan kawan2 aku dulu..Photobucket

semuanya tinggal kenangan..



10 Responses to 'budak 80an dan awal 90an'

August 31, 2009 at 4:18 PM

Comment by chentaMAYA.

sampai sekarang aku suke mario!
hiK!~

August 31, 2009 at 5:37 PM

Comment by thevirus.

haha..aku pon..tp yg pc punye x ame ngan poly..

September 3, 2009 at 12:23 PM

Comment by Azam.

haha..
aku rindu kan tamiya aku yg abah aku campak ke dlm longkang sbb byk maen dulu..
waa..

ape2 pn best la article ko..

September 6, 2009 at 12:05 AM

Comment by thevirus.

haha..thx zam..

September 6, 2009 at 12:08 AM

Comment by thevirus.

haha..thx zam..

September 7, 2009 at 1:22 AM

Comment by MARISSA AQILAH.

amer.!!
hahaahha.
aku ske yg kertas barbie doll tu,
yg tuka2 bju.
hahaahah.
=p

October 3, 2010 at 11:51 PM


huhuhu...mane nak cari bende2 tu lg bro...nak nagis rasenye..

October 3, 2010 at 11:51 PM


huhuhu...mane nak cari bende2 tu lg bro...nak nagis rasenye..

July 13, 2011 at 3:34 AM

Comment by H & H.

perghh...kenangan zaman kanak2...

July 13, 2011 at 3:34 AM

Comment by H & H.

perghh..kenangan zaman kanak2..manyak syooookkkkkk....

Blog Widget by